September 12, 2008

Some from July - Mõned juulikuust

atm I have no idea what to do with the http://www.mkruselphoto.com/. I'm sure I'm not updating this gallery the way it is now. Blogspot meets my needs for blogging but lacks the gallery function. When looking into closest future I'd like the idea of growing these two into one single site. But now as mentioned earlier I'll post all the new stuff here at first.

Momendil pole mul õrna aimugi mida teha http://www.mkruselphoto.com/'ga.
Kindel on see, et niikaua kui see sait püsib sellisena nagu ta on, ma seda ei uuenda. Praegu pakub mulle Blogspot kõike seda mida vajan, kuid kahjuks puudub sellel korralik galerii funktsioon. Kui vaadata lähitulevikku, siis mulle meeldiks mõte need mõlemad kuidagimoodi kokku kasvatada, integreerida. Kuid nagu eelnevalt mainitud, kõik uus kraam ilmub siia esmajärjekorras.

----------
A setting sun display on 13th July '08 at elevation of 16.4°. A nice CZA was also present.

Loojuv päike 13ndal Juulil '08 kõrgusega 16.4°. Päris kena seniidikaar oli ka taevas.


11.7.08
An upper tangent arc that was really bright but only for a brief time.

See ülemine puutujakaar saavutas sellise heledusastme, mida oli raske mitte märgata, kuid kahjuks ainult mõneks hetkeks.


12.7.08, 21:15


In the 14.7.08 morning at 07:52 GMT+2, at sun's elevation 29 degree.

14.7.08 hommikul, kell 07:52 GMT+2, päikese kõrgusega 29 kraadi.

17.7.08


25.7.08 NLC's.
I was grazy enough to cross whole the yellow rape field which in some places was over 1.7m high. I got soaking wet, I was cold and got yellow all over but somewhat happy that I survived all this :)

Hea foto nimel on inimene kõigeks võimeline. Olin piisavalt hull, et ületada rapsipõld, mis mõnes kohas kõrgus 1.7 meetrini. Ma sain läbimärjaks, mul oli külm ja kattusin pealaest jalatallani kollase sodiga, kuid olin õnnelik, et selle kõik üle elasin. (Fotod ise on muidugi kahtlase väärtusega :9)



26.7.08
In that night the divergent light fogbows turned out pretty well despite the strong glow from the opposite direction caused by large NLC's.

Sellel ööl kasutasin tehisvalgust ning udukaared tulid üpris hästi välja hoolimata tugevast valguskumast, mida põhjustasid suured helkivad ööpilved.




No comments: